Vilken slarver ja är

Ojoj nu har jag varit slarvig, fy skäms på mig! Men jag ska skärpa mig, jag lovar.

Så, hitta den nya FRIDA tidningen i brevlådan idag och blev så vanligt förundrad över att min prenumeation inte gått ut än, och så blev jag glad för att få nått att läsa.
 Va på bibblan också och lånade "Darren Shan Skräckens Cirkus". Amanda har tjatat på mig hur länge som hällst att jag måste läsa den, men den har inte funnits inne. Men så idag va jag där och skulle låna om en bok (som det va ren tur att jag hittade kvittot där det stog att den skulle in idag, imorses) så kollade jag lite efter andra böcker, trots att jag har tre andra hemma som jag har tänkt att läsa men inte orkat. Och där stod den, så jag tänkte göra Amanda lite glad och låna den :)

Hade So-prov idag med, hade typ inte studat något, men lyssnat mycket på lektionerna så det gick faktiskt väldigt bra känns det som. Det va sånt där om politik. 
 Engelska redovisning också den gick med bra, helt otroligt hur långt man kan komma på en massa slarv! Och jag antar att alla vill läsa om mina läxor och sånt, men om ni vill höra om svenskan väldigt hjärna så får ni fråga om det i kommentarerna, för jag tror nämligen att det kan vara bland det trökigaste som finns att läsa om. :)

Nu ska jag nog gå ner och baka muffins/cuppcakes ;o Hörs // Cloja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0