Snygging duellen!

Jag har tänkt att hitta alla snygga "kända" killar som finns. Alla alltså skådespelare, musiker, programledare, modeller, bloggare, designers, radiopratare, komiker, jag alla:)  Svenska som rysska, japanska, amerikanska eller turkar. Hoppas ni har några förslag.
 
Jag kommer lägga upp bilder på alla jag hittar när jag är klar, och nu hoppas jag inte på några så UPPENBARA som typ Robert Pattinson, och Johnny Depp, utan va lite mer kreativea.
Jag kommer ha det här uppe ett tag så jag hoppas ni kommenterar. Elin! Du kan väl tipsa på andra bloggar. Jag vet att du läser, så kommentera :D

Kommentarer
Postat av: Elin

asså det finns en ursnygg modell men jag har ingen aning om vad han heter jag såg han på teven för länge sen men han var verkligen snygg!!

2010-09-15 @ 21:18:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0