Skriver nu då...

Oj oj, inte skrivit på länge nu igen men här komer de senaste dagarna:)

I tisdags hade vi gemenskaps dag halva dan i skolan, så vi sluta lite tidigare. Efter skolan gick jag hem och jag vet inte riktigt vad jag gjorde, om jag ska vara ärlig. Men jag typ packade, och sen kl 5 skulle min pappa till stan, så han sjutsa mig hem till Rebecka. Hos Rebecka va det fullt hus, jag Amanda, Elin och Alexandra sov där. Vi fixade hår och sånt där, och sen på kvällen kolla vi på film, Forres Gump, den är så otrolit bra!
 Aja på morgonen kl 9.30 tog jag Elin och Amanda bussen till stan medans dom andra cyklade. (Ifa cyklade med till stan också!)
Vi va inne i stan och schoppa lite, och jag och Amanda hade tänkt att åka hem vid tre, så att vi skulle hinna gå på träningen. Men vi orkade inte bry oss om det.
Jag köppte tre nya nagellack, en bikini topp, en bh, och ett par solglasögon, ganska nöjd ändå.
 Och sen träffa vi på Amandas mamma i stan så vi åkte med henne och Johan (Amandas bror) hem. Vilket va bra för då slpp vi ta bussen:)

När vi åkte hem hade redan Rebecka, Alexandra, och Ifa cyklat iväg hem, och vi körde förbi dom när cykelvägen gick precis brevid vägen. Det regnade! Mycket!
 När vi kom hem till hålan, gick vi först hem till Elin. sen skulle hon iväg. Så jag och Amanda gick hem till mig. Och efter några SMS hände nåt så konstigt som att min före detta bästis Madeleine kom hem till mig och kollade på He´s the Girl, nämnde jag att vi inte har vart sen oktober -08? 
 Sen helt plötsligt så belv det så att jag sov över hos henne. Vilket vakul för jag hade ju inte varit där på super länge. Och jag måste erkänna att när vi precis hade "gjort slut" så saknade jag alltid att komma dit. Jag vet inte varför. Och jag hade trott attdet skulle bli jätte pinsamt med hennes mamma. Men det blev det värkligen inte, hon är så snäll, om ni bara visste!

Och nu idag har jag varit helt slut av nån anledning :S vet inte varför. Så nu ska jag ta och sova.

Ps. surt att det inte va Vampire Diaries idag, det va hockey i stället :( (inget emot hockey)

God natt!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vilken fin blogg du har! :)

2010-05-15 @ 14:54:41
URL: http://bloggerska.devote.se
Postat av: Fanny

jag håller med dig, dumma hockey som bara kör över vampire diaries! :/



sv: Varsågod och tack så mycket! :) Vilket sammanträffande :)

kram

2010-05-15 @ 16:59:00
URL: http://bloggerska.devote.se
Postat av: amanda

migränanfall - in my ass

2010-05-15 @ 20:51:56

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0