Nu

God morgon, eller förmiddag om man nu vill ha det så:)

Ska ta en dusch nu har jag tänkt mig, ska bara vänta på att det blir ledigt på toa, så jag passa på att blogga lite.

Jag och mamma gick nyss igenom ellos katalogen, så snart får jag hem lite nya fina kläder, jippi! Och som om inte det va nog så gick vi igenom mammas gamla garderob, och hitta en massa roliga prylar.

Sen blir det nog till att plocka lite på rummet. Fick värsta rycket igår och började städa, och jag känner att det vore bra att fortsätta nu:)

Som ni kanske vet så brukar jag inte skriva så långa inlägg? I alla fall så va det förra det längsta jag nånsin skrivit. Vilket kanske är lite konstigt, för jag har ju bloggat ett tag:)

Men nu ska jag hoppa in i duschen, hörs //Cloja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0