Idag

Kom hem från Elin nyss, det var meningen att vi skulle åka iväg till några, men det blev tydligen inte så. Så nu sitter jag och väntar på att mamma ska bli klar med maten där nere. 
 Sen kl halv 4 typ ska Teuta komma hit, och vi ska studa till No provet på tisdag. Vi har lixom fått ett häfte som det står en massa frågor i, vi har arbetat med det i skolan några veckor, och nu ska vi ha prov på det. Och vi har inte ens fått dom rätta svaren! Det får vi i morgon, lycka till att studa in allt på en dag.

Men nu ska jag inte gnälla mer:)
 Jag och Elin kollade på New moon igår, och jag måste påmina alla om att Taylor Lautner är super snygg!

Är det bara mig det är så här för eller är det nån som håller med mig?
Asså när jag ser på Twilight så är jag helt klart team edward, men efter New moon är jag team Jacob. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0