Fredag...

Oj oj, nu har jag mycket att skriva...

I fredags hade vi orientering med skolan så vi hade en väldigt kort dag:) Jag och Elin å Amanda sprang (snarare gick) tränings banan, för vi ville inte gå/springa själva första gången. Asså vi hade orientering i 5:an och 6:an också, men man vet ju inte hur det är när man kommer till en ny skolan liksom...
 Aja, så även fast vi sega suuper mycket så kom vi runt på ca 1h och 30min, vilket jag antar att man kan va nöjd med. 
 Vi fick haburgare där, och sen drog vi hem igen. Problemet var att vi skulle få med oss tre andra kompisar också. Asså vi hade ju tre cyklar, så vi kunde ju skjutsa, (och det gjorde vi) men jag har kanske inte har nämnt dom här kompisarna hade en massa packning med sig, eftersom vi skulle sova i skolan på natten, och dom åker buss, så dom kunde ju inte precis gå hem och hämta sina saker som vi andra:)
 Men det gick bra till slut, och Alexandra fick ett ögonblick att njuta av (eller nåt) men jag går inte in på det nu:)

När jag hade duschat och packat mina grejor så tog jag mig hem till Elin, där alla andra redan var. För vi va dom som hade arangerat själva övernattnigen på skolan, så vi gick till ICA för att köpa lite grejor. Vi va där med våran lärare, vilket kändes minst saggt konstigt, men det gick bra.

Sen på kvällen kollade vi på "Dum dummare", vi skulle kollat på AVATAR och "Dum dummare" va bara en reserv film. Men vi kom fram till att AVATAR va för lång så vi sket i den.

Sen va vi uppe och lekte saning  och konka, och alt sånt där kul hela natten.
 Okej jag överdrev en aning, jag somnade nog vid halv tre, så det va ju inte så sent.

Sen i morses tvingade våra lärar up oss, kl 8 typ! Nämnde jag att dom gick och la sig MYCKET tidigare än oss? Det gjorde dom!

 Aja, ska läsa lite nu, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0