Min helg

Jag måste börja med att be om ursäkt för att jag inte har bloggat på hela helgen:) Men det var så här att i lördags sa min mamma "nej nu ska vi ha en data fri dag" så jag satt inte vid datorn nåt då. Och igår hade jag helt enkelt inte tid. Så här kommer en uppsamlare:
I lördags diskade  med min lillebror, sen gick vi upp och rensade hans garderob. Sen åt jag och efter ett tag gick vi hem till mormor och morfar och tog en fika. När jag kom hem städade jag på mitt rum men det tog inte så lång tid innan jag tröttna och satte mig å läste i stället.
 På kvällen kollade jag på The World Is Not Enough (JamesBond)
                                                                                                 

I söndags städade jag min ena kanins bur, sen duschade jag, sen åkte vi till Göteborg och gick på en konst utställning som heter :And There Was Light, med Leonardo Da Vinci, Michelangelo och Rafael. Jag är ingen konst eller historige fantast men jag tycker faktiskt att det va kul.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja visst, men det måste ju göras :)

2010-03-22 @ 18:48:16
URL: http://miichajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0