Överreagerar

Fick överdampet på min syster när jag kom hem från skolan, för hon och hennes två kompisar satt och läste min nya Frida tidning som jag väntat på. Borde väl inte bli så förbanad i entligen men jag har sagt till henne flera gånger att hon inte får röra den innan mig så. 

Förövrigt kan jag fortfarande inte beskriva hur Hidde ser ut eftersom han har rätt långt hår, som hänger över hela ansiktet typ:) Men typ "normal lång" och "normal smal" brunt hår, så mycket mer vet jag faktist inte :(

Hörs//Cloja <3

Kommentarer
Postat av: Henrik

veckans blogg hos mig:)

kommentera för att delta i tävlingen:):)



veckans blogg hos mig:)

kommentera för att delta i tävlingen:):)



veckans blogg hos mig:)

kommentera för att delta i tävlingen:):)



veckans blogg hos mig:)

kommentera för att delta i tävlingen:):)

2010-03-16 @ 17:22:59
URL: http://hennriksvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0