Lyckat:)

I veckan så har min lärare frågat om nån i klassen var glutenallärgisk, så alla trodde att vi skulle få nått fika. Och igår sa han att vi inte behövde ha med oss något till lästiden, så vi tänkte att vi skulle få något då. Men när vi kommer upp till klassrumet så är han inte där (och inte min andra lärare heller) utan i stället två flortanter! Alla trodde att våra lärare hade lurat oss. Och våran (vet inte vad jag ska kalla honom, så i brist på annat "praktikat") stog å skrattade och va skadeglad för de flesta hatar bananlack:( Men efter ett tag kommer mina lärare in med händerna fulla av choklad bollar och Ballerina:)
Vi fick ta fickat idag i ställetXD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0