Almänt

Kollade nyss på "Sveriges värsta bilförare" jag tycker det programet är väldigt underhållande, men det är bara i sällskap av min familj, jag vet inte varför men det blir inte alls kul utan dom.

Och så till en mycket viktigare sak. För jag kollade oxå några minuter på "Aktuellt" och då pratade dom om en kvinna som var ca 30 år gammal, hon hade en mycket svår och obotlig sjukdom, som bara blev värre. Hon var förlamad (tror jag) och kunde inte andas om hon inte hade en maskin på. Så hon låg på sjukhus hela tiden. Men den här kvinnan ville inte leva mer, hon såg ingen mening med livet och ville att dom skulle stänga av maskinen som höll henne vi liv. Men sjuk hus personalen visste inte va de skulle göra så dom vände sig till någon för att få svar på frågan. Men det visa sig att det inte fanns något tydligt svar i Lag boken. Vad tycke du om detta? Klipp hittar du här:

http://svtplay.se/t/102534/aktuellt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0