Yey

Va på Rydéns igår köppte en massa kläder på rean. Eller ja en massa å en massa, nåra T-shirts ett par jeans och några leopard tigts:) Men mamma va med å betalade allt :D så är inte ett öre fattigare men har fått en massa fina kläder, bra deal tkr jag:)
 Ja brukar inte handla på Rydéns annars för det är lite dyrt för mig. Men dom har väldigt bra rea där. Halva rea priset, och rea priset är 50% :)

Ska hem till några snart å vi ska tydligen ut å gå, lite kallt för min smak, men det va ju kallare igår.
 Fasst igår skulle jag åkt skidor med Amanda men skippa de pga att de va så kallt :(

Kommentarer
Postat av: livsstilar.se

hej, ny blogg tävling i samarbete med comviq att vinna iPhone 3gs 16gb vit. alla som deltar får comviq kontantkort inkl 100kr att ringa för.

lycka till <3<3

2010-01-31 @ 13:30:39
URL: http://livsstilar.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0