...

Hejsan! Sitter här och hoppas att ingen kommer in på mitt rum och ser att jag har datorn, då får morsan damp på mig:)
Jag funderar också på vad jag ska köpa till mi kompis som fyller år på torsdag, men ska hem till henne på fredag. Hon sa att hon ville ha en ögonfrans böjare, så det får nog bli det. Det brukar ju va billigt å bra. Och det pssar ju mig som inte har dom bästa tillgångarna:D


                                                                                                          


Ska se på AVATAR 7:feb med några kompisar, ska bli as kul.
 Vet att det är lite långt dit men en då. Längtar!

Fick reda på att vi skulle få en ny kille i klassen snart, det ska oxå bli kul!
Man kan ju hoppas att han är snygg, (vi har lite brist på såna i min klass),
han är från Holland och ska lära sig svenska, men vi har redan en tjej från
Holland i klassn så det ska nog gå bra:)                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0