Fan vad sur man blir!

Läste precis på en blogg (nämner inte vilken) att folk som har finnar borde ta bättre hand om sitt ansikte. Asså jag bli så förbannad! X( Jag tvättar ansiktet varje kväll, och på morgonen med om det inte är för kallt, jag har prövat en massa olika produkter men inget funkar! Jag har finnar i pannan och lite smått över allt och det går inte bort.
 Vi har inte heller den bästa ekonomin här hemma, å jag tänker inte be mamma köpa massa dyra hudvårds produkter bara för att jag har finnar. Asså det fins viktigare saker som mat på bordet, och toalett papper, men det beror väl på vad man prioriterar antar jag.
 Vill bara säga att folk inte ska bry sig! Alla har olika komplex!

Kommentarer
Postat av: Elin

jag vet att du menar mig men asså jag syftar inte på dig i min blogg! för du har typ bara i pannan och du sköter om ditt ansikte! jag syftar på andra som har i hela ansiktet och så som verkligen inte bryr sig! så klaga inte förens du vet vem man menar!

2010-02-06 @ 13:24:27
URL: http://cokoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0