Hata Romeo

Hello:)

Jag lånade boken "Hata Romeo" av Elin igår. (Och läste ut den idag) Jag är en riktig bok mal. I perioder. Men jag har läst den några gånger förut och jag tycker den är väldigt bra. Lätt läst och "rolig" i alla fall otroligt pinasm ibland :P
 Jag tror till och med att jag kan ha skrivit om den tidigare i bloggen, men det va i så fall väldigt länge sen :)



Inte världens mest tilltalande fram sida men:)

Här är texten från baksidan, om nån är intresserad:

När Jen får huvudrollen i skolans uppsättning av Romeo och Julia är det en dröm som går i uppfyllelse. Men lyckan blir kort, det visar sig nämligen att killen som spelar Romeo är Chris Banner – hennes absolut värsta fiende. Jen kan inte tänka sig att ens gå i närheten av honom. Men ödet vill annorlunda ... 

”En bok som gjord för sträckläsning.”
Nerikes Allehanda

”En av de bästa böcker jag läst!”
Bokbruden

Rachael Wing var bara sexton år när hon debuterade med denna härligt romantiska kärleksroman. En nutida Romeo och Julia-berättelse som vibrerar av starka känslor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0