Happ

Kom hem från skolan för ett tag sen. Vi av i bad huset å körde vatten bränboll, så jag ser lite suddigt för tillfälet, jag är ganska säker på att jag inte tål klor, för det va flera timmar sen jag bada. Endå har jag simmat från att jag va fem typ (i sim skola) tills för nåt år sen när jag tröttna på alla tävlingar å skit:) så jag borde va van tkr jag. Men men.

Ska till tandregleringen 16.30, men pappa kommer förbi här å hämtar upp mig  när han sluar jobba(han slutar 4). Dom ska dra åt tand ställningen lite och så tror jag. Har haft den i ett år snart
 Efteråt hoppas jag att jag kan få gå å kolla lite på stan oxå, för här som jag bor finns fan inget att köpa X(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0